Skoči na glavno vsebino

V tem šolskem letu smo izvedli že 9 delavnic za spodbujanje kreativnosti in kritičnega mišljenja.
Med drugim smo v sodelovanju s konjiško Gimnazijo pripravili delavnico v ULAB-u. Udeleženci so pod mentorskim vodstvom profesorja naredili 3D aplikacijo Košarka. Prilagodili so virtualno okolje, ustvarili tla, koš in dodali barve. Učenci so preizkusili delovanje Košarke še s 3D očali.
Veliko zanimanje je bilo tudi za delavnico »Poskusi pri fiziki«. Cilj delavnice je bil učencem približati naravoslovje in jim pokazati, da se lahko vsakdanja dogajanja pojasnijo s fizikalnimi znanji. V fizikalni učilnici so izvajali več poskusov. Bilo je zanimivo in zabavno, predvsem pri pretakanju vode, kjer so učenci morali biti inovativni.
Kaligrafsko delavnico je mentorica izvedla v petih srečanjih. Učenke so se seznanile s pisavo gotico ter njenim zgodovinskim ozadjem, se naučile drže kaligrafskega pisala, nato pa se naučile male črke pisave gotice ter njene inicialke. Pokazale so velik interes za učenje nove pisave, se trudile ter upoštevale popravke pri posameznih črkah. Večkrat so glede črk pohvalile druga drugo. Večina učenk je črke vadila tudi doma, ne samo v šoli. Na zadnjem srečanju so naredile prepis Prešernove Zdravljice, ki krasi šolski hodnik.
Kaj sta šestošolka Lamija in petošolka Zara povedali o delavnici španščine?
Lamija: »iHola! Delavnica je bila super. Naučili smo se veliko stvari. Ob koncu smo se tudi opisali. »Jaz sem« rečemo »yo soy«. Veliko smo se igrali z žogo in šteli. Še si želim delavnice španščine.«
Zara: »V delavnici sem se naučila veliko novih besed, na primer hola – zdravo, perro – pes … Igrali smo se različne zabavne igre. Upam, da bo še kdaj takšna delavnica. Ibuenos diaz!«
V tem šolskem letu nas je obiskala tudi naša bivša učenka Sara Brdnik, sedaj študentka fakultete na Škotskem. Otrokom je predstavila pot do študija v tujini in osnove ter pravila debatiranja, ki so učencem prišla še kako prav pri tekmovanju The World’s Scholars Cup.

 

 

Dostopnost
//